Uwaga konkurs na LOGO Marszewskiej Orkiestry Szkolnej „Happy Marszew Band” został przedłużony do 10 października 2019r.
REGULAMIN KONKURSU NA LOGO
Marszewskiej Orkiestry Szkolnej "Happy Marszew Band"
I. Organizator konkursu
1. Organizatorem konkursu na opracowanie logo jest Marszewska Orkiestra Szkolna "Happy Marszew Band"
II. Cel i przedmiot konkursu
- Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Marszewskiej Orkiestry Szkolnej "Happy Marszew Band"
- Logo wykorzystywane będzie do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.
- Konkurs trwa od 25.07.2019r. do 20.09.2019r.
III. Warunki uczestnictwa w konkursie
- W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły, nauczyciele, rodzice i absolwenci oraz osoby z zewnątrz
- Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo.
- Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
- Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Marszewskiej Orkiestry Szkolnej "Happy Marszew Band"
- Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
IV. Forma prezentacji pracy konkursowej
- Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, Internet, pisma, ulotki.
- Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
- Projekty konkursowe muszą spełniać następujące warunki:
- Logo winno charakteryzować się następującymi cechami;
- być czytelne i łatwe do zapamiętania,
- wzbudzać pozytywne emocje,
- składać się:
- tylko z logotypu (stylizacji literowej)
- tylko z elementu graficznego będącego symbolem
- lub też zawierać połączenie obu tych elementów.
5.Prace należy składać podając:
-imię i nazwisko,
-adres,
-numer telefonu
-wysłać na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
V. Miejsce i termin składania prac konkursowych
- Prace należy wysyłać do dnia 20.09.2019r. na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Prace konkursowe, niespełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
- Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
- Organizator nie zwraca prac.
VI. Kryteria oceny prac konkursowych
Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
- zgodność projektu z danymi naszej orkiestry,
- oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,
- czytelność i funkcjonalność projektu,
- estetyka wykonania projektu.
VII. Ocena prac konkursowych
Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, w składzie:
- Alicja Sobczak
- Sebastian Bednarek
- Julia Kalinowska
VIII. Rozstrzygnięcie konkursu
- W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
- Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda.
- Planowana data ogłoszenia wyników 25.09.2019r.
- Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły: http://marszew.pl/
Pobierz regulamin konkursu »